Logo Image
Context Primària Alumnat: qüestionari sobre l'índex socioeconòmic i cultural de les famílies de l'alumnat

En aquest qüestionari has de contestar diverses preguntes sobre tu mateix i sobre la teua família, la teua classe, els teus companys i companyes, etc. No és un examen. No hi ha respostes “correctes” ni “errònies”. Es tracta d'arreplegar informació sobre el context en què t'eduques. Les respostes són totalment anònimes.

Per favor, llig cada pregunta atentament i respon el millor que pugues. En la majoria dels casos, per a respondre només has de marcar amb una creu la casella corresponent ⊠, però en algunes preguntes on trobaràs el símbol  has d'escriure una resposta breu.

Pots demanar ajuda, si no entens alguna cosa, o si no estàs segur o segura de com s'ha de respondre a una pregunta.

Ja pots començar!